كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/6/14 سه‌شنبه دکتر رستمی ابوسعیدی در دیدار رئیس بخش زبان و فرهنگ فارسی موسسه مطالعات زبان و فرهنگ آسیایی و آفریقایی ژاپن با ایشان آمادگی دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجویان ژاپنی / لزوم ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اساتید در دو کشور
رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های دو جانبه بین دو کشور ایران و ژاپن برای پذیرش دانشجوی مشترک در رشته های خاص گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان ژاپنی جهت شرکت در دوره های زبان آموزشی فارسی در مرکز زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اعلام می کند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر رستمی ابوسعیدی در دیدار رئیس بخش زبان و فرهنگ فارسی موسسه مطالعات زبان و فرهنگ آسیایی و آفریقایی ژاپن با ایشان ضمن اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های دانشگاه پیام نور افزود: امکانات دانشگاه پیام نور در سراسر کشور بسیار ویژه است و دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور علاوه بر 500 مرکز و واحد داخلی در 64 کشور نیز حضور فعال دارد.
وی با عنوان اینکه در حال حاضر بیش از 5 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه ما مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند زمینه همکاری علمی و فرهنگی دو کشور ایران و ژاپن را فراهم نماید.
وی اظهار داشت: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، امکان فرصتهای مطالعاتی برای اساتید دانشگاه پیام نور در کشور ژاپن و همچنین اساتید ژاپنی در ایران فراهم خواهد شد.
دکتر رستمی ابوسعیدی همچنین گفت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه چاپ کتاب و مستندات و متون فارسی و ارسال به کشور ژاپن ، تهیه محتوای فارسی مورد نیاز کشور ژاپن و برخورداری از مشاوره اساتید دانشگاه جهت راهنمایی پایان نامه های فارسی، خدمات گسترده ای ارائه نماید.
رئیس بخش زبان و فرهنگ فارسی موسسه مطالعات زبان و فرهنگ آسیایی و آفریقایی ژاپن نیز ضمن استقبال از این همکاری مشترک گفت: موسسه مطالعات زبان و فرهنگ آسیایی و آفریقایی ژاپن در 48 زبان مختلف دنیا دارای کرسی بوده و با برخورداری از متخصصین زبان ، با کشورهای مختلف همکاری می کند.
وی در ادامه با تشکر از رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این موسسه آمادگی دارد تا در زمینه افزایش همکاری های فی ما بین، اقدامات لازم را انجام دهد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر