كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1400/11/12 سه‌شنبه پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه پیام نوراستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر بهمن ماه تحقق اراده الهی و خواست ملتی برای تعیین سرنوشت خود و طلوع خورشید فروزنده انقلاب اسلامی ایران است
بهمن ماه تحقق اراده الهی و خواست ملتی برای تعیین سرنوشت خود و طلوع خورشید فروزنده انقلاب اسلامی ایران است. دهه فجر، طلیعه تحقق وعده‌ای بود که خداوند به مستضعفان جهان داد تا بر سرنوشت خود استیلا یابند و تعبیر کننده مفهوم والای استقلال و آزادی باشند.
انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ مهمترین رخداد قرن بود؛ انقلابی که همه برداشت‌ها از انقلاب را تغییر و به جهانیان نشان داد که نهایت حق خواهی و حق طلبی و سرمنزل مقصود کجاست.
 ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک و فرخنده فجر انقلاب اسلامی، اعلام می‌کنیم؛ دانشجویان و دانشگاهیان که همراهی خود با انقلاب و نظام اسلامی را طی بیش از چهاردهه گذشته در عمل اثبات کرده‌اند، امروز نیز با درک صحیح از اهداف متعالی و مسیر ترسیم شده از سوی معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای، گام‌های استوار خود را برای تحقق بیانیه گام دوم، تداوم خواهند داد."

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر