كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1401/12/8 دوشنبه برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی اساتید مدعو با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت. برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی اساتید مدعو با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت.
💠جلسه با تلاوت قرآن کریم آغاز و پس از آن آقای دکتر نریمان رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم به اساتید ، تعلیم و تربیت را منبعث از تعالیم دینی خواند و با اشاره به آیات و احادیث ، نگاه دینی در تدریس و انتقال آن به دانشجویان را با اهمیت توصیف کرد . وی دانشگاه را در نظام اسلامی، کانون فرهنگی و خط مقدم دفاع از نظام برشمرد و گفت لازمه حضور اساتید در این جایگاه تعهد و تخصص است که باید به آن توجه شود . آقای دکتر نریمان در ادامه اساتید را به مطالعه بیشتر برای پیشبرد اهداف دانشگاه و اقناع دانشجو دعوت کرد و بیان داشت که دانشجو را  باید تکریم نمود و شرایط مناسب را جهت فعالیت دانشجویان مهیا کرد.
🔸در ادامه جلسه آقای داوودی مدیر آموزش دانشگاه ضمن برشمردن موارد آموزشی، اساتید را به آشنایی با قوانین دانشگاه فراخواند . وی با اشاره به گلچین کردن اساتید فعلی  از میان متقاضیان و درخواست های زیاد، آنها را به فعالیت علمی و فرهنگی در دانشگاه دعوت کرد.
🔸سپس آقای دژند مسئول حراست و فرهنگی، دانشجویی دانشگاه هم با اشاره به موارد تامینی، اساتید را به فعالیت فرهنگی فراخواند و واحد دهدشت را برترین دانشگاه پیام نور استان در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.
✴️در پایان اساتید نظرات خود را اعلام و رئیس دانشگاه هم به ابهامات پاسخ گفت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر