كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1402/1/20 یکشنبه برگزاري اولين جلسه شوراي اداری دانشگاه همزمان با آغاز سال جدید همزمان با آغاز سال جدید اولین جلسه شورای اداری دانشگاه پیام نور استان با هدف (دیدار نوروزی) و تبریک سال جدید و همچنین تبیین اولویت ها و سیاستهای دانشگاه برگزار گردید.

.

💠در ابتدا حجت الااسلام والمسلمین حاج آقای هاشمی پور نماینده محترم نهاد رهبری در دانشگاه، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران از هم‌زمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان گفتند و اشاره کردند؛ این سال دارای ویژگی‌ دوگانه‌ای است که باید از هر دو ویژگی بهار طبیعت و شادابی آن و ماه رمضان ماه بهار قرآن استفاده کرد و فرصت مناسبی جهت انس با معارف و آموزه‌های نجات‌بخش و انسان‌ساز الهی است که باید نهایت بهره را ببریم.
💠سپس جناب آقای دکتر بی نیاز ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه در زمینه های فرهنگی، دانشجویی، آموزشی و مالی ارائه دادند و از زحمات و عملکرد خوب همکاران و مدیران دانشگاه در سال 1401 تشکر کردند.
همچنین وی در سال جدید بر ضرورت همدلي و هم افزايي بیشتر در انجام وظايف جهت افزايش ظرفيت هاي موجود و برون رفت از تنگناهاي آموزشي و  پژوهشي تاکيد داشتند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر