كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1402/7/25 سه‌شنبه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 🔻پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴٠۳-۱۴٠۲).
🔻پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴٠۳-۱۴٠۲).


🔹به گزارش روابط عمومی استان؛ دکتر ارسلان بی نیاز رئیس دانشگاه با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان، تلاشگران عرصه علم و دانش، به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:


به نام خداوند جان و خرد


🔹با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، بار دیگر فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان در مسیر پیشرفت علم و دانش آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید فرهیخته، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می کنند. 

🔹امید است با توکل به خداوند متعال، دانشجویان دانشگاه در مسیر کسب علم و دانش و تهذیب نفس تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت خود در مسیر اعتلای اهداف و آرمان های بزرگ کشور عزیزمان با صلابت و ثابت قدم حرکت نمایند.

🔸در پایان از خداوند متعال، برای تمامی دانشجویان، اعضای هیات علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، آرزوی توفیق روزافزون در تمامی عرصه ها را خواهان و خواستارم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                 و من الله توفیق
              دکتر ارسلان بی نیاز
        رئیس دانشگاه پیام نور استان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر